Acest site web utilizează cookie-uri. Prin continuarea navigării pe acest site web fără a vă modifica setările browser-ului web privind cookie-urile vă daţi acordul cu privire la utilizarea de către noi a cookie-urilor.

Aflaţi mai multe citind ghidul nostru privind utilizarea cookie-urilor.

Serviciile noastre de reparatii cuprind pregătirea vizitei de service (de exemplu, acordul privind programarea pentru vizita de service), serviciul de reparaţii şi post-procesare (de exemplu, chestionarul privind satisfacţia consumatorilor în ceea ce priveşte serviciul nostru de reparaţii).

Pentru procesare şi post procesare noi şi / sau furnizorii de service şi partenerii vom lua legătura cu consumatorul ("clientul") care a solicitat vizita de service prin poştă, e-mail, fax sau telefon. Datele cu caracter personal primite de la "client", referitoare la vizita de service, vor fi prelucrate în conformitate cu legislaţia României privind protecţia datelor.

Post procesarea este parte integrantă a contractului nostru de servicii, în scopul de a asigura că serviciul de reparaţii îndeplineşte toate cerinţele relevante şi pentru a putea să ia în continuare măsuri de remediere, dacă şi atunci când considerăm că acest lucru este adecvat, pe  baza feedback-ului de la client.